Top
- Záručná doba na tovar je 24 mesiacov. Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
- Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať aj vyplnený a podpísaný reklamačný protokol. Pre uznanie reklamácie je nutné doložiť aj kópiu faktúry, alebo potvrdzujúceho emailu od predávajúceho o zaplatení.
- Reklamovaný tovar s protokolom je potrebné zasielať na adresu Združenie Mórica Beňovského, o. z., Šalviová 8, 821 01 Bratislava.
- Reklamačný protokol si môžete stiahnuť na tomto odkaze.
- Reklamovaný tovar musí byť kompletný s originálnym príslušenstvom.
- Reklamácia bude vyriešená počas zákonnej lehoty v rozsahu 30 dní od doručenia žiadosti o reklamáciu.
- Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
- Kupujúci hradí poštovné náklady na zaslanie tovaru na reklamáciu.
- Tieto reklamačné podmienky platia od 01. 10. 2020.